top of page

Toimitusehdot

Lempi Helmi Vita
(y-tunnus 2908777-9)

Yleistä

Sivusto www.lempihelmivita.fi on Lempi Helmi Vita :n (y-tunnus 2908777-9) kotisivu, joka myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa poislukien Ahvenanmaa. Pidätämme oikeuden hintojen, postikulujen ja ehtojen muutoksiin.

Yrityksen osoite on Lempi Helmi Vita, Linnajärventie 7, 50700 Mikkeli.

 

Toimitusaika

Tuotteet toimitetaan kahden viikon kuluessa tilauksen tekemisestä. Jos tuotteet on maksettu käyttäen etukäteismaksutapaa, toimitusaika on yleensä noin viikon.

Kestotilaukset

Tilaukset ovat kestotilauksia. Jatkossa saat uuden tuotteen tilausvahvistuksessa / laskussa tilausvahvistuksen mainitsemin välein.

Voit muuttaa kestotilaustesi tilausväliä ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun kahden (2) kuukauden sisällä edellisen laskun päiväyksestä. Lasku toimii tilausvahvistuksena.

Kestotilaus on voimassa toistaiseksi, kunnes irtisanot tilauksen. Jatkotilauksen voi perua ainoastaan soittamalla asiakaspalveluun. Oma toiminen tuotteen / tuotteiden palauttaminen ei vapauta laskun maksu velvoitteesta. Lähetetyillä jatkotilauksilla / jatkolähetyksillä ei ole palautus- eikä peruutusoikeutta ja jatkotilauksen lasku tulee aina maksaa..

Lähetykset

Tuotteet toimitetaan pääasiassa kirjelähetyksinä. Saat ne tällöin suoraan postilaatikkoosi.

Pääosa tuotteista toimitetaan samassa lähetyksessä. Jos olet tilannut tuotteita useammalle henkilölle, saat todennäköisemmin useampia erillisiä lähetyksiä.

Tilausten tekeminen

 
Tilausten käsittely

Tilaukset käydään läpi vastaanottamisen jälkeen. Jos tilauksessa havaitaan ongelmia, saatamme purkaa kaupan.

Tilausvahvistus

Saat toimituksen yhteydessä laskun, joka toimii tilausvahvistuksena. Emme lähetä postitse tai sähköpostitse erillistä tilausvahvistusta, kun olet tehnyt tilauksen. Laskussa / tilausvahvistuksessa kerrotaan tarkemmat tiedot maksamisesta, kustannuksista sekä jatkolähetyksistä.

Palauttaminen

Ensimmäisellä avaamattomalla ja käyttämättömällä tuotelähetyksellä on 14 päivän ( laskun eräpäivään asti ) palautusoikeus ensimmäisen lähetyksen laskun päiväyksestä. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme palautusohjeita varten. Palautus tapahtuu asiakkaan omakustanteisesti. Pelkkä tuotteen / tuotteiden palauttaminen ei poista laskun maksuvelvoitetta. Mikäli asiakas ei ole ottanut yhteyttä asiakaspalveluun laskun eräpäivään mennessä, tuotteella ei ole palautus- eikä peruutusoikeutta. Tilauksen lasku tulee maksaa mikäli asiakas ei ota yhteyttä asiakaspalveluun vaan postittaa omatoimisesti tilatut tuotteet Lempi Helmi Vita :lle. Mikäli olet käyttänyt tuotetta / tuotteita, niitä ei voida palauttaa emmekä tee hyvitystä lainkaan laskusta.

 

Lähetetyillä jatkotilauksilla ei ole peruutus- eikä palautusoikeutta ja jatkotilauksen lasku tulee aina maksaa kokonaisuudessaan. 

Hintojen muutokset

Lempi Helmi Vita pidättää oikeuden tuotteiden sekä jatkolähetysten hintojen muutoksiin. Tästä ilmoitetaan asiakkaalle laskulla, ja asiakkaalla on tällöin oikeus peruuttaa kestotilauksensa.

Asiakaspalvelu

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme kaikissa kauppaamme, tuotteitamme sekä asiakkuuttasi koskevissa kysymyksissä. Asiakaspalvelu on avoinna maanantai - torstai 10.00 - 13.00 välisenä aikana numerossa 046 905 23 18. Pyrimme vastaamaan jokaiseen tulleeseen puheluun mahdollisimman pian, jos palvelussamme ei ole ruuhkaa.

Laskun maksamiseen liittyvissä asioissa ohjaamme olemaan yhteydessä ensi sijaisesti maksuvalvontaan tai asiakaspalvelu numeroomme.

Ongelmatilanteet

 

Tuotteen loppuminen

Joskus on mahdollista, että tuote loppuu suuren kysynnän tai toimitusvaikeuksien vuoksi tuote loppuu. Ilmoitamme sinulle pääsääntöisesti puhelimitse, jos toimituksissa syntyy merkittävää viivästystä.

Viallinen tai väärä tuote

Jos olet saanut viallisen tai väärän tuotteen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Otathan tuotteen valmiiksi lähellesi jotta saamme erätunnuksen ja viallisen tuotteen tiedot nopeasti selville.

Erimielisyyksien ratkaiseminen

Jos meillä on erimielisyyksiä maksuista, lähetyksistä tai tuotteista, tahdomme ratkaista asiat. Erimielisyyden ratkaistaan aina ensisijaisesti keskustelemalla asiakkaan kanssa. Jos erimielisyyksistä ei päästä selvyyteen, voit ottaa yhteyttä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Jos tästä ei ole apua, on mahdollista viedä asia kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi (www.kuluttajariita.fi).

Emme korvaa asiamieskuluja, koska yllä olevat tahot tarjoavat apua erimielisyyksien ratkaisemiseen. Emme korvaa myöskään erimielisyydestä johtuvia asianajajakuluja tai vastaavia kuluja emmekä henkilövahinkoja.

Huomiot

 

Ehtojen päivittäminen

Päivitämme ehtoja sitä mukaan kuin siihen löytyy tarvetta: huomaamme puutteita, keksimme uusia asioita tai muutamme toimintamallejamme. Sivun alalaidassa kerrotaan, milloin ehdot on viimeksi päivitetty.

Päivitetty 10.04.2024

UKK

Usein kysyttyjä kysymyksiä

 

Tulevatko kaikki tilatut tuotteet samaan vahvistukseen?

Saat jokaisesta erillisestä tilauksesta oman laskun / tilausvahvistuksensa, mikäli ne toimitetaan eriaikoina.

Miksi tuotteemme tulevat yksittäispakkauksissa?

Tahdomme toimittaa tuotteet mahdollisimman helposti asiakkaalle kotiin.

Miten maksan tuotteen?

Tuotteissa toimituksen mukana tulee lasku, jolla voit maksaa tuotteen / tuotteet.

 

Milloin tilaukseni tulee?

Tuotteesi tulee yleensä kahden viikon sisällä tilauksesta.

Voinko seurata tilaustani?

Lähetämme pääsääntöisesti kaikki toimitukset kirjepostina, joten niitä ei voi seurata.

Miten voin muuttaa laskun eräpäivää?

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mihin aikaan päivästä ravintolisät kannattaa ottaa?

Stressiä siitä ei kannata ottaa milloin ravintolisät ottaa, sillä ne kannattaa ottaa silloin kun itselle se sopii parhaiten. C- ja B-vitamiini toimii piristävästi joillakin ihmisillä joten yleensä paras aika ottaa ravintolisät on aamulla / aamupäivän aikana. Ne voidaan ottaa joko tyhjään vatsaan tai ruuan yhteydessä, mutta maitotuotteita, kahvia ja teetä olisi hyvä välttää silloin parhaimman imeytymisen saavuttamiseksi. Mikäli on herkkä vatsa, kannattaa ravintolisät ottaa ruuan yhteydessä. Purutabletissa imeytyminen alkaa jo suun limakalvoilla.
 

bottom of page